Is er iets niet GOED gegaan?

Niet tevreden? Vertel ons wat er niet GOED is gegaan.
We kijken graag naar wat wij kunnen verbeteren.

We doen ons best en het komt uiteindelijk wel goed!
Soms vergt dat bij ons alleen wat meer tijd en aandacht.
We hopen op je begrip en geduld.

Is er echt een probleem ontstaan, laat het ons weten, dan gaan we er achteraan.

Stuur een mail naar info@goedvoorgoed.nl of haal een klachtenformulier bij de kassa.

We streven ernaar om binnen 14 dagen schriftelijk en inhoudelijk op de klacht te reageren.

Is er iets mis?

Ben je medewerker van GOED voor GOED en heb je een klacht of vertrouwenspersoon nodig?

We zijn een laagdrempelige organisatie en bieden graag een luisterend oor. Kom je er niet uit met je directe collega? Klop dan aan bij onze Chef en overig, directeur Joost. Hij is er voor het personeel en denkt graag met je mee over een oplossing.

Voel je je niet prettig of onveilig? GOED voor GOED werkt met de vertrouwensorganisatie ‘Er is iets mis gegaan’. Als er dingen zijn waar je mee zit, kun je bij deze organisatie terecht. Zij zijn onpartijdig en helpen jou op een professionele wijze verder.